Technische Service

Het is niet altijd nodig om contact op te nemen met een E-bike servicecentrum of te wachten tot een servicemonteur bij u thuis komt voor elk probleem. U kunt sommige kleine reparaties ook gemakkelijk zelf uitvoeren. Wij beschikken daarom over montages video’s naast andere instructievideo’s die u stap voor stap kunnen helpen.

Indien je een technische vraag hebt, gelieve je dan te registreren op onze website. Door dit te doen kan je een aanvraag sturen naar onze technische service. Vaak weten mensen wel wat te doen bij kwaaltjes van een traditionele fiets. Echter is het tegenovergestelde ervan het geval bij een elektrische fiets. Wij werken nauw samen met fabricanten zoals Urbanbiker elektrische fietsen waardoor we u met de benodigde kennis kunnen verschaffen.


Contact met Ebikestock

Een fiets met elektrische ondersteuning heeft meer algemeen onderhoud nodig dan een fiets zonder elektrische ondersteuning. Ebikestock staat na aflevering van de e-bike graag voor u klaar om de gevraagde service te verlenen die uw e-bike nodig heeft. Door contact met Ebikestock op te nemen krijgt u de juiste kennis over uw e-bike. Dit is noodzakelijk omdat u anders het risico loopt geen gebruik te kunnen maken van uw garantierecht.

Gebruik deze pagina om algemene vragen te stellen over onze modellen. Indien uw vragen heeft over uw fiets, verzoeken wij u om naar de pagina van de klantenservice van Ebikestock te gaan en te drukken op ¨technische support¨.

Indien je algemene of commerciële vragen hebt, advies wenst over jouw aankoop of meer informatie wile over onze Europese e-bike merken gelieve het formulier te gebruiken voor contact met Ebikestock.

contact met Ebikestock

Ons kantoor

E-mail: dag@ebikestock.com


Openingstijden

maandag - donderdag: 9:00 tot 17:00 uur en 15:00 tot 17:00

vrijdag: 9:00 tot 14:00

zaterdag - zondag: gesloten


technischen support